Directori
DELEGACIÓ DEL GOVERN A LA COMUNITAT AUTÒNOMA DE CATALUNYA
Titular: Doña Teresa Cunillera i Mestres
Teléfonos:
- 93 520 90 00
Faxes:
- 93 520 94 13
Correo electrónico:
- informacion.catalunya@correo.gob.esInformación tramites y servicios
SUBDELEGACIÓ DEL GOVERN A BARCELONA
Titular: D. Carlos Prieto Gómez
Teléfonos:
- 93 520 90 00
Faxes:
- 93 520 94 13
Correo electrónico:
- informacion.catalunya@correo.gob.esInformación tramites y servicios
GABINET DE PREMSA
Teléfonos:
- 93 520 94 76
- 93 520 99 72
- 93 520 94 79
Correo electrónico:
Horario:
- lunes a viernes de 9h a 18h
UNIDADES DE ATENCIÓN AL CIUDADANO
Teléfonos:
- 93 520 96 22
Correo electrónico:
- OficinaAMR-dg.cat@correo.gob.es(información general y cualquier supuesto no incluido en los siguientes restantes correos electrónicos. Información de extranjería exclusivamente en infoext.barcelona@correo.gob.es)
- ESTUDIOSUNIVERSITARIOSOAMR-dg.cat@correo.gob.es(información general sobre trámites de homologación y equivalencia de estudios universitarios, reconocimientos profesionales de diferentes Ministerios. La información de expedientes iniciados exclusivamente en el organismo competente de su resolución)
- ACREDITACIONELECTRONICAOAMR-dg.cat@correo.gob.es(acreditación presencial para cl@ve, certificado electrónico persona física 2CA FNMT, REA, asistencias presentación electrónica de no obligados)
- REGISTROEXTRANJERIAOAMR-dg.cat@correo.gob.es(presentación documentación para la Oficina de Extranjería de Barcelona exclusivamente para personas físicas no obligados, excluyéndose procedimientos exclusivamente electrónicos por norma y procedimientos iniciales con presentación presencial en Oficina de Extranjería de Barcelona)
- REGISTROOAMR-dg.cat@correo.gob.es(presentación documentación para otras unidades de la Delegación/Subdelegación del Gobierno en Barcelona y para cualquier otra Administración Pública exclusivamente para personas físicas no obligados electrónicamente ni procedimientos exclusivamente electrónicos por norma)
Información adicional:
NOTA INFORMATIVA ACCÉS OFICINA REGISTRE
A causa de les mesures sanitàries de seguretat establertes arran del COVID-19, el serveis oferts per l'OAMR d'aquesta Delegació al C/ de Bergara 12 es fan exclusivament mitjançant cita prèvia, que cal demanar als e-mails esmentats a continuació, d'acord a la naturalesa de la gestió que als ciutadans els calgui fer:
OficinaAMR-dg.cat@correo.gob.es (informació general i qualsevol supòsit no inclòs als següents restants correus electrònics. Informació d'estrangeria exclusivament a infoext.barcelona@correo.gob.es)
ESTUDIOSUNIVERSITARIOSOAMR-dg.cat@correo.gob.es (informació general sobre tràmits d'homologació i equivalència d'estudis universitaris, reconeixements professionals de diferents Ministeris. La informació d'expedients iniciats exclusivament a l'organisme competent per a la seva resolució)
ACREDITACIONELECTRONICAOAMR-dg.cat@correo.gob.es (acreditació presencial per a cl@ve, certificat electrònic de persona física 2CA FNMT, REA, assistències presentació electrònica de no obligats)
REGISTROEXTRANJERIAOAMR-dg.cat@correo.gob.es (presentació documentació per a l'Oficina d'Estrangeria de Barcelona exclusivament per a persones físiques no obligades ni procediments exclusivament electrònics per norma)
REGISTROOAMR-dg.cat@correo.gob.es (presentació documentació per a altres unitats de la Delegació/Subdelegació del Govern a Barcelona i per a qualsevol altra Administració Pública exclusivament per a persones físiques no obligades electrónicament ni procedimients exclusivament electrònics per norma)
SOL·LICITUTS ADREÇADES A LA ANECA.
L'Ordre CNU/1117/2018 de 8 d'octubre (BOE núm. 257 de 24/10/2018), estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituts, comunicacions i modificacions en el procediment per a la obtenció de la evaluació de la Agència Nacional de Evaluació de la Qualitat i Acreditació, i la seva certificació, per a la contratació de personal docent i investigador universitari.
Per a la presentació electrònica s'haurà de disposar de signatura electrònica i/o Cl@ve permanente.
Aquesta Ordre entra en vigor al día seguent de la seva publicació.
Pot consultar les instruccions dictades a l'enllaç: https://www.mecd.gob.es/educacion-mecd/areas-educacion/profesorado/universitarios/pep.html#dg
AJUDES A TRANSPORTISTES AUTÒNOMS PER CARRETERA PER ABANDÓ D'ACTIVITAT 2019.
Obertura convocatòria de subvenció ajudes transportistes autònoms per carretera abandonament activitat 2019. Aquells transportistes que no disposin de mitjans electrònics o tinguin dificultats per a la presentació electrònica, podran acudir a l'Oficina d'Assistència de la Delegació del Govern a Catalunya C / Bergara 12 amb la documentació requerida a la convocatòria i el seu DNIe activat, coneixent el PIN del mateix. Si no disposen de PIN poden acudir a qualsevol Oficina de Policia expedidora DNI per actualitzar el certificat contingut en el xip
PRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ PER ESTRANGERIA
En els casos en què no sigui possible presentar la sol·licitud amb cita prèvia (expressament assenyalada a la Guia de tràmits I), es podrà presentar la sol·licitud a través dels mitjans que s'indiquen a continuació:
1 - AMB CERTIFICAT ELECTRÒNIC:
ACCEDA: https://sede.administracionespublicas.gob.es/#
REGISTRE ELECTRÒNIC: https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do
2 - SENSE CERTIFICAT ELECTRÒNIC:
CORREUS - ORVE: Servei de Registre Virtual Electrònic amb l'Administració. https://www.correos.es/ss/Satellite/site/producto-orve-todos_cartas_documentos/cOrg=Producto_CcidOrg=1363190077088-detalle_de_producto-sidioma=es_ES Exclusivament pels propis ciutadans estrangers, a les oficines de registre o d'assistència en matèria de registres de l'Administració General de l'Estat, de la Generalitat de Catalunya, o de l'Administració Local. http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/OficinasAtencion/OficinasRegistro.html
Horario:
De dilluns a divendres, de 9h a 17,30h. en jornada ordinària, y de 8. a 15h. en jornada d'estiu (de 16 de juny a 15 de setembre, tots dos inclosos).
Teléfonos:
- 93 520 99 83
Correo electrónico:
- registro.auxiliar@correo.gob.esCita prèvia registre auxiliar
Información adicional:
NOTA INFORMATIVA ACCÉS OFICINA REGISTRE
Degut a les mesures establertes amb motiu del Covid-19, els serveis prestats per aquest registre auxiliar de C/ Mallorca 278 es realitzaran exclusivament mitjançant cita prèvia, a l'e-mail que s'indica.
En aquest registre no es dóna informació de cap mena.
Només s'atendrà de manera presencial a persona física, que no estigui obligada a realitzar tràmits per mitjans electrònics.
Horario:
De dilluns a divendres de 9 a 14h.
Teléfonos:
- 93 520 96 03
Faxes:
- 93 520 96 88
Correo electrónico:
- legalizaciones.cat@correo.gob.eslegalitzacions
- altainspeccion.cat@correo.gob.esconsultes
Enlaces de interés:
Información adicional:
TRÀMITS DE LA ALTA INSPECCIÓ D’EDUCACIÓ A CATALUNYA
Homologació i equivalència de títols:
No es realitza la informació i/o recepció de documents d’homologacions o equivalències. Per a realizar aquests procediments s’ha de demanar informació i cita al registre general.
Títols No universitaris:
Gestionats per la Generalitat de Catalunya
Pàgina web: https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/tramits/homologacio_i_convalidacio
Títols Universitaris:
Ministerio de Universidades.
Pàgina web:
http://www.ciencia.gob.es/portal/site/MICINN/menuitem.26172fcf4eb029fa6ec7da6901432ea0/?vgnextoid=47e9656691165610VgnVCM1000001d04140aRCRD
CITA PRÈVIA:
https://ssweb.seap.minhap.es/icpplus/citar?org=GO-EDU
S’informa que només atendrem les persones que sol·licitin cita prèvia pels següents procediments:
CONSULTA DE PROCEDIMENTS D’HOMOLOGACIÓ O EQUIVALÈNCIA EN CURS:
Informació sobre els procediments que ja estan iniciats, per tal de consultar l’estat actual o dubtes sobre actuacions o resolucions.
RECOLLIDA DE DOCUMENTACIÓ
Recollida de credencials d’homologació i equivalència.
Recollida de títols universitaris.
RECONEIXEMENT DE SIGNATURES – LEGALITZACIÓ
De títols universitaris i certificacions acadèmiques oficials universitàries. Per a legalitzar, com a pas previ a la posterior Postilla de la Haia que es sol·licitarà a la Gerència Territorial de Justícia.
Horario:
Servei de cita prèvia de 9:00 a 14:00 hores de dilluns a divendres
Teléfonos:
- 93 520 99 21
Faxes:
- 93 520 99 23
Correo electrónico:
Información adicional:
Cita prèvia:
Durant el període actual i fins a nou avís l'atenció presencial en el departament d'Autoritzacions i Infraccions Administratives haurà de dur-se a terme després de concertar cita prèvia.
Per a això, ha de lliurar una comunicació electrònica a autorizaciones.barcelona@correo.gob.es. En un termini màxim de 48 hores, rebrà resposta per la mateixa via, assignant-li dia i hora, així com les mesures preventives acordades.
Els recordem igualment que continuem en servei en l'horari establert pels canals telefònics i telemàtics de la unitat.
Horario:
Dilluns a divendres a 9 a 14 h. (amb cita prèvia)
Teléfonos:
- 93 520 96 63
Faxes:
- 93 520 96 70
Correo electrónico:
Enlaces de interés:
Información adicional:
Enllaç web per sol·licitar, modificar o anul·lar una "cita prèvia" en qualsevol dels Centres de Vacunació Internacional de Sanitat Exterior: https://www.msssi.gob.es/sanitarios/consejos/inicioAction.do
Horario:
- dilluns a divendres de 9h a 14h
Teléfonos:
- 93 520 99 14
Faxes:
- 93 520 99 19
Correo electrónico:
Información adicional:
Cita prèvia:
Durant el període actual i fins a nou avís l'atenció presencial en el departament d'Autoritzacions i Infraccions Administratives haurà de dur-se a terme després de concertar cita prèvia.
Per a això, ha de lliurar una comunicació electrònica a infracciones.barcelona@correo.gob.es En un termini màxim de 48 hores, rebrà resposta per la mateixa via, assignant-li dia i hora, així com les mesures preventives acordades.
Els recordem igualment que continuem en servei en l'horari establert pels canals telefònics i telemàtics de la unitat.
Horario:
De dilluns a divendres de 9 a 14 h. (amb cita prèvia)
Edificio Cargoparc de Terminal de Carga Aeropuerto de Barcelona en C/ Estela Polar, 10
08820 - Prat de Llobregat, El (Barcelona)
Plano de localizaciónTeléfonos:
- 93 520 92 20 Secretaria
- 93 520 92 21 Sanitat Vegetal
- 93 520 92 36 Sanitat Animal. Veterinaris
- 93 520 92 22 Sanitat Exterior. Veterinaris
- 93 520 92 34 Sanitat Exterior. Veterinaris
- 93 520 92 35 Sanitat Exterior. Veterinaris
- 93 520 92 23 Sanitat Exterior: Farmacèutics
Faxes:
- 93 520 92 44 Sanitat Animal i Sanitat Vegetal
- 93 520 91 66 Sanitat Exterior
Correo electrónico:
- sanidad_exterior.barcelona@correo.gob.esSanitat Exterior
- svegetal.barcelona@correo.gob.esSanitat Vegetal
- isa_aeropuerto.barcelona@correo.gob.esSanitat Animal
Horario:
Atenció al públic:
De dilluns a divendres de 9 a 14h
Horari d'inspecció:
De dilluns a divendres de 9 a 19h i amb avís previ de 19 a 22h.
Caps de setmana y festius, amb avís previ, de 9 a 22h.
Teléfonos:
- 93 520 91 77 Sanitat Animal
- 93 520 91 80 Sanitat Exterior
- 93 520 91 95 Sanitat Vegetal
Faxes:
- 93 520 92 44 Sanitat Animal i Sanitat Vegetal
- 93 520 91 66 Sanitat Exterior
Correo electrónico:
- sanimal.barcelona@correo.gob.esSanitat Animal
- svegetal.barcelona@correo.gob.esSanitat Vegetal
- isa_b.barcelona@correo.gob.esExportacions
- sanidad_exterior.barcelona@correo.gob.esSanitat Exterior
Horario:
- Atenció al públic:
De dilluns a divendres de 9 a 14h
- Horari d'inspecció:
De dilluns a divendres de 9 a 19h
Teléfonos:
- 93 520 99 52
- 93 520 99 92
- 93 520 99 33
- 93 520 99 95
- 93 520 99 98
Faxes:
- 93 520 94 14
Correo electrónico: